Har du brug for hjælp?

70 33 88 33 Man - fre 08:00 - 16:00
Gratis konsulentbesøg

Uanset om du har et forsikringskrav eller ej, kan G4S hjælpe dig med at beskytte din virksomhed effektivt. Vi har konsulenter, der er eksperter i netop din branche.

Bestil konsulentbesøg
  • Lommy mobil overfaldsalarm i hånd
  • Lommy mobil overfaldsalarm

Mobil overfaldsalarm

Pris:

299,- /md.

Alarmen måler 90 x 61 x 23 mm.

Med et enkelt tryk på knappen er du straks i kontakt med vagten på G4S’ kontrolcentral.

Bestil online nu
Print

Overfaldsalarm

Lommy mobil overfaldsalarm

Lommy mobil overfaldsalarm

Med en mobil overfaldsalarm fra G4S er hjælpen aldrig langt væk. Alarmen ligger klar i din lomme og med et enkelt tryk på knappen er du straks i kontakt med vagten på G4S’ kontrolcentral. 1 stk.

Dine fordele ved en mobil overfaldsalarm fra G4S

Lommy mobil overfaldsalarm i hånd

Trygheden er lige ved hånden

Når du udstyrer en medarbejder med en mobil overfaldsalarm fra G4S, signalerer du, at du tager medarbejderens sikkerhed alvorligt. Alarmen består af en lille sender – mindre end en mobiltelefon, hvor man med et enkelt tryk på knappen straks kommer i kontakt med en G4S vagt på vores døgnbemandede kontrolcentral.
G4S kontrolcentral

Vi kan lytte med

Vagten starter altid med diskret at lytte med de første 10 sekunder, så han kan høre, hvad det er for problemer, personen har, før han giver sig til kende. Kan han fornemme, at der er tale om et røveri, et overfald eller lignende, kontakter han straks politiet. Det svarer til, at vi ringer 112 på den nødstedtes vegne.
G4S kontrolcentral medarbejder

Vi kan tale med nødstedte

Vagten kan også tale med den nødstedte gennem den mobile overfaldsalarm. Det giver tryghed for medarbejderen, og systemet er derfor også velegnet til personer, der for eksempel er faldet eller på anden måde har brug for hjælp.
Brandalarm - Blåt blink

Du vælger vores reaktion

Når du har valgt en mobil overfaldsalarm fra G4S, aftaler vi som det allerførste, hvordan vi skal reagere, når du trykker på knappen. Hvem skal vi ringe til i hvilke situationer? Vi følger altid standardproceduren med først at lytte og derefter give os til kende. Men derfra er det dit valg, hvad der skal ske.