Print

Kontakt Privat

Vi håber du er glad for din Privatalarm og vil meget gerne hjælpe, hvis du har spørgsmål.

Har du spørgsmål vedrørende:
  • faktura
  • abonnement
  • ændring af din kontrakt
  • flytning til ny adresse
  • opsigelse af din alarm
  • andet
Udfyld venligst mailformularen og få svar.


Afmeld fejlalarm
Har sat alarmen i gang ved en fejl, kan du nemt annullere den ved at indtaste din firecifrede kode på centralen. Når sirenen stopper, så er fejlalarmen annulleret hos kontrolcentralen. Har du spørgsmål kan du kontakte G4S kontrolcentral døgnet rundt på telefon 70 33 44 55.


G4S kontakter dig
I tilfælde af alarm bliver du kontaktet af G4S fra telefon 70 33 44 55. Du kan med fordel indkode nummeret i din telefon så du ved besked, når du bliver kontaktet vedrørende alarmsignal.


Rabatmuligheder som G4S privatalarmkunde
Kender du en der er interesseret i at få en tyverialarm? Så kan du spare 3 måneder på dit eget abonnement. Du sparer også penge på en ekstra alarm til eksempelvis dit sommerhus, og får et ekstraordinært tilbud på ny alarm, hvis du flytter mm. Læs om dine rabatmuligheder som kunde.


Gratis abonnement
Når du henviser en ny kunde til G4S får du - og den nye kunde - 3 måneders gratis abonnement. Fortæl din ven om tilbuddet og fortæl ham, at han kan læse mere om det på www.g4s.dk/mgm.


Er du endnu ikke kunde, men ønsker et tilbud fra G4S?
Få et gratis og uforpligtende tilbud på telefon 70 200 300.
Telefon åbningstider: Mandag-torsdag kl. 8-18 og fredag kl. 8-16.

Du kan også sende en e-mail til salg.nysalg@dk.g4s.com.