Hjælp til din S25 tyverialarm
Her finder du brugervejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål
Ved strømsvigt skifter anlægget automatisk til backup batteri i centralen, og kontrolcentralen får besked.
Når strømmen reetableres, genoplades backup-batteriet i centralen og anlægget kører igen via 230V.
Det er abonnentens ansvar, at sørge for tilførsel af 230V til anlægget.
Kørsel på strømsvigt er ikke inkluderet i et abonnement.
Hvis strømmen ikke kan reetableres, kontakt G4S kontrolcentral på telefon 70 33 44 55,
Tryk 1 for ”Har alarmen været i gang” og afgiv kodeordet.
For at kunne rette tilkaldpersoner, telefonnr. eller kodeord, skal der fremsendes en email til data@dk.g4s.com.
Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservice medarbejder for verifikation at det indsendte.
Ændring af kodeord - påfør:
Ændring af tilkaldpersoner / telefonnr. - påfør:
Er du i en længere periode ikke på adressen, anbefaler vi, at du oplyser os om dette.
Skriv til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse anlægsnr.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.