Hjælp til din SPC tyverialarm
Her finder du brugervejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål
Her finder du brugervejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål
Ved strømsvigt skifter anlægget automatisk til backup batteri i centralen, og kontrolcentralen får besked.
Når strømmen reetableres, genoplades backup-batteriet i centralen og anlægget kører igen via 230V.
Det er abonnentens ansvar, at sørge for tilførsel af 230V til anlægget.
Kørsel på strømsvigt er ikke inkluderet i et abonnement.
Hvis strømmen ikke kan reetableres, kontakt G4S kontrolcentral på telefon 70 33 44 55,
Tryk 1 for ”Har alarmen været i gang” og afgiv kodeordet.
For at kunne rette tilkaldpersoner, telefonnr. eller kodeord, skal der fremsendes en email til data@dk.g4s.com.
Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservice medarbejder for verifikation at det indsendte.
Ændring af kodeord - påfør:
Ændring af tilkaldpersoner / telefonnr. - påfør:
Er du i en længere periode ikke på adressen, anbefaler vi, at du oplyser os om dette.
Skriv til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse anlægsnr.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.