Har du spørgsmål vedr. din faktura?
Se eksempler for fakturaer inkl. forklaringer og få svar på de mest stillede spørgsmål om fakturaer.
Se eksempler for fakturaer inkl. forklaringer og få svar på de mest stillede spørgsmål om fakturaer.
Efter montøren har installeret anlægget, vil I modtage en ”Ændring til specifikation”. Hvis I sammen med montøren har valgt at ændre bestillingen, vil installationspris og abonnementspris ofte fravige den pris, der står i den første bekræftelse.
Sammen med konsulenten finder I ud af omfanget på jeres installation, og på den baggrund vil konsulenten udregne en pris til jer. Denne vil I modtage en særskilt bekræftelse og faktura på.
Sker der ændringer i forbindelse med installationen, vil I mdtage en ny bekræftelse.
Når Kontrolcentral har modtaget et signal fra Jeres anlæg angående manglende telefonforbindelse, og har forsøgt at kontakte Jer uden held, sendes en montør til stedet for at reetablere telefonforbindelsen, så anlægget fungerer. Da det ikke er en fejl på anlægget, men en fejl på Jeres telefonlinje, er denne ydelse ikke indeholdt i Jeres abonnement.
Når kontrolcentralen har modtaget et signal fra Jeres anlæg angående manglende strøm, og har forsøgt at kontakte Jer uden held, sendes en vagt eller montør for at sikre, at strømmen tilsluttes, og Jeres anlæg igen er tilkoblet. Da det ikke er en fejl på anlægget, men en fejl på Jeres strømforsyning, er denne ydelse ikke indeholdt i Jeres abonnement.
Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30