Flytning / opsigelse erhverv

 

Skal du flytte?

Jeg skal flytte, hvad gør jeg med alarmen?

Hvis du flytter, skal du altid kontakte os. Du kan udfylde mailformularen eller ringe til os.

Hvis ejendommen/lejemålet bliver overtaget af en anden, kan du med evt. sende os kontaktoplysningerne på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.

Kan alarmen flyttes til ny adresse?

G4S flytter ikke det installerede anlæg til en ny adresse. 
I stedet får du et helt nyt anlæg til en fordelagtig pris på din nye adresse.  
Dette aftaler du med G4S kundeservice.
Du kan udfylde mailformularen eller kontakte G4S Kundeservice på tlf. 70 33 00 40.  

Skal alarmen tages ned, når jeg flytter?

Hvis din bolig er solgt, kan du med fordel sende kontaktoplysninger på den nye ejer til G4S, så bliver denne tilbudt at beholde alarmen. Hvis din bolig ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages. 
Dette aftaler du med G4S kundeservice.
Du kan udfylde mailformularen eller kontakte G4S Kundeservice på tlf. 70 33 00 40. 

Skal alarmen være slået til/fra, når du flytter fra adressen?

Hvis du ønsker at boligen stadig er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.

Du kan give Kontrolcentralen besked om at du er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm. Kontrolcentralen kan kontaktes for en aftale på tlf. 70 33 44 55. 

Hvad med nøglen i nøgleboksen?

Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.

Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned. 

Hvad hvis den nye ejer/lejer ikke vil overtage alarmen?

G4S kontakter dig og laver en aftale, hvor vi kommer og tager anlægget ned.
Er du flyttet, kan du aftale at G4S nedtager alarmen med den nye ejer/lejer, såfremt du oplyser os om det.  

Den nye ejer/lejer overtager, får jeg penge tilbage?

Ja, hvis den nye ejer/lejer tegner et abonnement, der træder i kraft før dit ophører, vil du få din overskydende abonnementsbetaling retur. 

Har du stadig spørgsmål om flytning?
Ring 70 33 00 40

Udfyld formular

Ønsker du at opsige din kontrakt?

Jeg ønsker at opsige min kontrakt, hvad gør jeg?

Det er vi kede af at høre. Som erhvervskunde hos G4S er du forpligtet til at opsige skriftligt. Den skriftlige opsigelse skal være modtaget senest 3 måneder varsel før dit hovedforfald. Du bedes forinden denne afsendes altid kontakte vores Kundeservice på 70 33 00 40. Så finder vi rette konsulent til behandling af din henvendelse.