Flytning / opsigelse erhverv
Hvis du flytter, skal du altid kontakte os. Du kan udfylde mailformularen eller ringe til os.
Hvis ejendommen/lejemålet bliver overtaget af en anden, kan du med evt. sende os kontaktoplysningerne på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.
G4S flytter ikke det installerede anlæg til en ny adresse.
I stedet får du et helt nyt anlæg til en fordelagtig pris på din nye adresse.
Dette aftaler du med G4S kundeservice.
Du kan udfylde mailformularen eller kontakte G4S Kundeservice på tlf. 70 33 00 40.
Hvis din bolig er solgt, kan du med fordel sende kontaktoplysninger på den nye ejer til G4S, så bliver denne tilbudt at beholde alarmen. Hvis din bolig ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages.
Dette aftaler du med G4S kundeservice.
Du kan udfylde mailformularen eller kontakte G4S Kundeservice på tlf. 70 33 00 40.
Hvis du ønsker at boligen stadig er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.
Du kan give Kontrolcentralen besked om at du er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm. Kontrolcentralen kan kontaktes for en aftale på tlf. 70 33 44 55.
Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.
Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned.
G4S kontakter dig og laver en aftale, hvor vi kommer og tager anlægget ned.
Er du flyttet, kan du aftale at G4S nedtager alarmen med den nye ejer/lejer, såfremt du oplyser os om det.
Har du stadig spørgsmål om flytning?
Ring 70 33 00 40