Flytning / opsigelse erhverv

Skal din virksomhed flytte til nye lokaler eller lukke? Vi hjælper dig videre. 

Meld flytning

Spørgsmål og svar

Hvad gør jeg, hvis virksomheden skal flytte?

Hvis din virksomhed skal flytte, så ring til os på 70 25 00 50 eller udfyld mailformularen, så hjælper vi dig videre. Vi flytter ikke alarmen til en ny adresse. I stedet får du tilbudt en ny alarm til en fordelagtig pris på din nye adresse.

Hvis ejendommen/lejemålet bliver overtaget af en anden, kan du med evt. sende os kontaktoplysningerne på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.

Overvejer du at opsige din alarm, så send en mail til kundeteam@dk.g4s.com, så hjælper vi dig.

Skal alarmen tages ned, hvis virksomheden flytter?

Hvis din virksomhed er solgt, kan du med fordel sende kontakt oplysninger på den nye ejer til os - det kan være de gerne vil overtage alarmen. Hvis din virksomhed ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages. 

Hvis din virksomhed skal flytte, så ring til os på 70 25 00 50 eller udfyld mailformularen, så hjælper vi dig videre.

Skal alarmen være slået til/fra, når virksomheden flytter?

Hvis du ønsker at virksomheden fortsat er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.

Du kan give G4S kontrolcentralen besked om at virksomheden er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm.

Kontakt kontrolcentralen for en aftale på tlf. 70 33 44 55. 

Spørgsmål og svar

Hvad sker der med nøglen i nøgleboksen?

Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.

Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, som tager alarmen ned. 

Får jeg mine penge tilbage, hvis en ny overtager alarmen?

Hvis din virksomhed skal flytte, så ring til os på 70 25 00 50 eller udfyld mailformularen, så hjælper vi dig videre.

Ønsker de nye lejere at overtage alarmen, får du din overskydende abonnementsbetaling retur, fra den dag de nye overtager alarmen.

Ønsker de ikke at overtage alarmen, kontakter vi dig og laver en aftale om, hvornår skal tage anlægget ned. Er du allerede flyttet, kan du aftale at G4S nedtager alarmen med den nye ejer/lejer, såfremt du oplyser os om det.  

Opsigelse

Jeg overvejer, at opsige min erhvervsløsning/kontrakt

Vi er frygtelig kede af, at du overvejer at opsige din døgnbemandede G4S alarmløsning. Som erhvervskunde hos G4S er du forpligtet til, at opsige skriftligt senest 3 mdr. før dit hoved forfald. Skriv til os på kundeteam@dk.g4s.com, så hjælper vi dig videre. Du er også velkommen til at kontakte os på 70 33 00 40.