Hjælp til din WiComm Pro tyverialarm
Her finder du brugervejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål
Her finder du brugervejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål
Får du en fejlmelding på din telefon eller tablet, tjek da om der er forbindelse/datatransmission dertil , om den seneste app-version er indlæst, ellers genstart enheden.
Hjælper dette ikke, kan du kontakte G4S på telefon 70 33 00 40, vælg Teknisk Support.
Ved strømsvigt skifter anlægget automatisk til backup batteri i centralen, og kontrolcentralen får besked.
Når strømmen reetableres, genoplades backup-batteriet i centralen og anlægget kører igen via 230V.
Det er abonnentens ansvar, at sørge for tilførsel af 230V til anlægget.
Kørsel på strømsvigt er ikke inkluderet i et abonnement.
Hvis strømmen ikke kan reetableres, kontakt G4S kontrolcentral på telefon 70 33 44 55,
Tryk 1 for ”Har alarmen været i gang” og afgiv kodeordet.
For at kunne rette tilkaldpersoner, telefonnr. eller kodeord, skal der fremsendes en email til data@dk.g4s.com.
Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservice medarbejder for verifikation at det indsendte.
Ændring af kodeord - påfør:
Ændring af tilkaldpersoner / telefonnr. - påfør:
Er du i en længere periode ikke på adressen, anbefaler vi, at du oplyser os om dette.
Skriv til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse anlægsnr.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.