Driftsinformation

 

Aktuel driftssituation

18. september 2020 

Enkelte af vores kunder med SMARTalarm oplever desværre nogle udfordringer efter opdatering af appen. Alarmen virker stadig og er fuldt overvåget.

Såfremt du har opdateret appen, kan du opleve at blive bedt om at indtaste e-mail og adgangskode. E-mail er den e-mailadresse, som du har registreret dig med hos G4S. Kan du ikke huske din adgangskode, har du mulighed for at få tilsendt en ny på e-mail ved at trykke på Glemt adgangskode. Kan du ikke huske, hvilken e-mailadresse, du har registreret dig med, så kan Teknisk Support hjælpe dig med dette.

Er din app på engelsk efter opdateringen, så tryk på de 3 streger øverst til venstre, vælg Settings, vælg Language & Region, vælg Language, vælg App, tryk på Dansk og derefter på OK.

Hvis du oplever driftsforstyrrelser i appen, kan du slå alarmen til/fra manuelt ved at bruge en alarm-chip / en fjernbetjening eller direkte på betjeningspanelet.

Hvis du stadig har udfordringer, kan du kontakte os 24/7 på 70 33 00 40 - vælg teknisk support. Husk at have dit kodeord klar.

Hold øje med denne side for at se opdateringer vedr. status.

Vi beklager ulejligheden.

De bedste hilsner
G4S