Har du spørgsmål vedr. din faktura?
Se eksempler for fakturaer inkl. forklaringer og få svar på de mest stillede spørgsmål om fakturaer.
Se eksempler for fakturaer inkl. forklaringer og få svar på de mest stillede spørgsmål om fakturaer.
Den første abonnementsfaktura vil typisk dække en "skæv" periode, medmindre du har fået anlægget installeret den første i en måned.
(Eksempel) Er dit alarmanlæg fx installeret d. 14.oktober 2018 vil din faktura lyder på perioden 14.10.2018 – 31.12.2018 og dække resten af oktober, samt november og december.
Bemærk, at prisen for installation også fremgår på første faktura.
Bemærk, at alle priser er eksklusiv moms. Prisen inkl. moms finder du nederst på fakturaen.
Når kontrolcentralen modtager et signal fra dit anlæg angående manglende telefonforbindelse, og vi ikke har opnået kontakt til de oplyste kontaktpersoner, sendes der en montør, for at reetablere telefonforbindelsen.
Såfremt det ikke er en fejl på anlægget, men en fejl på telefonlinje på adressen, er denne ydelse ikke med i abonnementet.
Når kontrolcentralen modtager et signal fra dit anlæg angående manglende strøm, og vi ikke har opnået kontakt til de oplyste kontaktpersoner, sendes der en vagt eller en montør, for at sikre strømtilførslen til anlægget bliver genetableret.
Såfremt det ikke er en fejl på G4S anlægget, men en fejl på strømforsyningen på adressen, er denne ydelse ikke med i abonnementet.
Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30