Om flytning og opsigelse

Har du spørgsmål til flytning, så ring til os og hør mere på 89 87 65 85. Vi har åbent mandag-torsdag kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30.

Overvejer du at opsige?

Vi er frygtelig kede af, at du overvejer at opsige din døgnbemandede G4S alarmløsning. Vi vil meget gerne i dialog med dig, så kontakt os venligst på 91 30 03 80

Spørgsmål og svar

Jeg skal flytte, hvad gør jeg med alarmen?

Hvis du flytter, skal du altid kontakte os på telefon 89 87 65 85.

Hvis din bolig er blevet solgt, kan du evt. sende os kontaktoplysninger på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.

Kan alarmen flyttes til ny adresse?

G4S flytter ikke det installerede anlæg til en ny adresse. 
I stedet kan du få et helt nyt anlæg til en fordelagtig pris på din nye adresse.  
Ring til os på 89 87 65 85.  

Skal alarmen tages ned, når jeg flytter?

Hvis din bolig ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages. Dette aftaler du med G4S kundeservice. Ring 89 87 65 85

Skal alarmen være slået til/fra, når du flytter fra adressen?

Hvis du ønsker at boligen stadig er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.

Du kan give G4S kontrolcentralen besked om at du er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm. Ring til os på tlf. 70 33 44 55. 

Flere spørgsmål og svar

Hvad med nøglen i nøgleboksen?

Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.

Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned. 

Hvad hvis den nye ejer/lejer ikke vil overtage alarmen?

Når du melder flytning til os, aftaler vi, hvornår vi skal tage anlægget ned, hvis den nye ejer ikke vil overtage alarmen.

Den nye ejer/lejer overtager, får jeg penge tilbage?

Ja, hvis den nye ejer/lejer tegner et abonnement, der træder i kraft før dit ophører, vil du få din overskydende abonnementsbetaling retur. 

Jeg overvejer at opsige min alarm. Hvad nu?

Som privatkunde kan du opsige både mundtligt og skriftligt med løbende + 1 måned, når du er ude af din bindingsperiode.

Hvis du er i binding og ønsker at opsige, kan du opsige i din 5. måned med løbende + 1 måneds varsel.

Kontakt kundeservice på telefon 91 30 03 80, så hjælper vi dig videre.  

Har du stadig brug for svar omkring flytning?

Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30

Ring 89 87 65 85