Flytning / opsigelse privat

 

Skal du flytte?

Jeg skal flytte, hvad gør jeg med alarmen?

Hvis du flytter, skal du altid kontakte os. Du kan udfylde mailformularen eller ringe til os. 

Hvis din bolig er blevet solgt, kan du evt. sende os kontaktoplysninger på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.

Kan alarmen flyttes til ny adresse?

G4S flytter ikke det installerede anlæg til en ny adresse. 
I stedet kan du få et helt nyt anlæg til en fordelagtig pris på din nye adresse.  
Ring til os på 70 200 300.  

Skal alarmen tages ned, når jeg flytter?

Hvis din bolig er solgt, kan du med fordel sende kontaktoplysninger på den nye ejer til G4S, så bliver denne tilbudt at beholde alarmen. Hvis din bolig ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages. 
Dette aftaler du med G4S kundeservice.
Du kan udfylde mailformularen eller kontakte G4S Kundeservice på tlf. 70 33 00 40. 

Skal alarmen være slået til/fra, når du flytter fra adressen?

Hvis du ønsker at boligen stadig er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.

Du kan give Kontrolcentralen besked om at du er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm. Kontrolcentralen kan kontaktes for en aftale på tlf. 70 33 44 55. 

Hvad med nøglen i nøgleboksen?

Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.

Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned. 

Hvad hvis den nye ejer/lejer ikke vil overtage alarmen?

Når du melder flytning til os, aftaler vi, hvornår vi skal tage anlægget ned, hvis den nye ejer ikke vil overtage alarmen.

Den nye ejer/lejer overtager, får jeg penge tilbage?

Ja, hvis den nye ejer/lejer tegner et abonnement, der træder i kraft før dit ophører, vil du få din overskydende abonnementsbetaling retur. 

Har du stadig spørgsmål om flytning?
Ring 70 33 00 40

Udfyld flytteformular

Ønsker du at opsige din alarm?

Jeg ønsker at opsige mit abonnement, hvad gør jeg?

Det er vi kede af at høre. Som privatkunde hos G4S kan du opsige både mundtligt og skriftligt med løbende + 1 måned, når du er ude af din bindingsperiode. Hvis du er i binding og ønsker at opsige, kan du opsige i din 5. måned med løbende + 1 måneds varsel. Du bedes altid kontakte vores Kundeservice på 70 33 00 40 så finder vi den rette konsulent til behandling af din henvendelse.