Om flytning mm.
Har du spørgsmål til flytning, så ring til G4S på 70 200 300. Vi har åbent mandag-fredag kl. 8.00-15.30.
Har du spørgsmål til flytning, så ring til G4S på 70 200 300. Vi har åbent mandag-fredag kl. 8.00-15.30.
Vi er frygtelig kede af, at du overvejer at opsige din døgnbemandede G4S alarmløsning. Vi vil meget gerne i dialog med dig, så kontakt os venligst på 43 86 58 60.
Hvis du flytter, skal du altid kontakte os på telefon 70 200 300.
Hvis din bolig er blevet solgt, kan du evt. sende os kontaktoplysninger på den nye ejer, så vi kan tilbyde denne at overtage alarmen.
G4S flytter ikke det installerede anlæg til en ny adresse.
I stedet kan du få et helt nyt anlæg til en fordelagtig pris på din nye adresse.
Ring til os på 70 200 300
Hvis din bolig ikke er solgt, eller er en lejebolig, skal anlægget nedtages. Dette aftaler du med G4S kundeservice. Ring 70 200 300.
Hvis du ønsker at boligen stadig er overvåget, mens den står tom, skal du huske at forlænge dit abonnement frem til overtagelsesdatoen.
Du kan give G4S kontrolcentralen besked om at du er fraflyttet adressen, så I sammen kan aftale, hvordan der skal ageres, hvis der kommer en alarm. Ring til os på tlf. 70 33 44 55.
Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.
Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned.
Når du melder flytning til os, aftaler vi, hvornår vi skal tage anlægget ned, hvis den nye ejer ikke vil overtage alarmen.
Som privatkunde kan du opsige både mundtligt og skriftligt med løbende + 1 måned, når du er ude af din bindingsperiode.
Hvis du er i binding og ønsker at opsige, kan du opsige i din 5. måned med løbende + 1 måneds varsel.
Kontakt kundeservice på telefon 91 30 03 80, så hjælper vi dig videre.
Har du stadig brug for svar omkring flytning?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30