Flere spørgsmål og svar
Hvad med nøglen i nøgleboksen?
Hvis alarmen bliver overdraget til den nye ejer/lejer, bliver nøglen deponeret i nøgleboksen.
Hvis alarmen derimod skal tages ned, får du nøglen udleveret af montøren, når han kommer og tager alarmen ned.
Hvad hvis den nye ejer/lejer ikke vil overtage alarmen?
Når du melder flytning til os, aftaler vi, hvornår vi skal tage anlægget ned, hvis den nye ejer ikke vil overtage alarmen.
Den nye ejer/lejer overtager, får jeg penge tilbage?
Ja, hvis den nye ejer/lejer tegner et abonnement, der træder i kraft før dit ophører, vil du få din overskydende abonnementsbetaling retur.
Hvordan er jeg stillet, hvis jeg overvejer at opsige min alarm?
Som privatkunde kan du opsige både mundtligt og skriftligt med løbende + 1 måned, når du er ude af din bindingsperiode.
Hvis du er i binding og ønsker at opsige, kan du opsige i din 5. måned med løbende + 1 måneds varsel.
Kontakt kundeservice på telefon 91 30 03 80, eller udfyld formularen, så hjælper vi dig videre.