Hjælp til din Everhome alarm

Her finder du brugervejledninger, links til apps og svar på ofte stillede spørgsmål

Fejlsøgning Everhome

Hvorfor virker min app ikke?

Får du en fejlmelding på din telefon eller tablet, tjek om der er forbindelse/datatransmission dertil , om du har den seneste app-version, ellers genstart enheden.
Hjælper det ikke, kan du kontakte kundeservice på telefon 70 33 00 40, vælg Teknisk Support.

Hvorfor virker min fjernbetjening ikke?

Tryk på en tilfældig knap på fjernbetjeningen. Hvis ikonet på tasten lyser, bør batteriet virke. Tjek om fjernbetjeningen er indlæst i systemet - det kan du se i appen under enheder. Hvis den ikke er indlæst, kontakt 70 33 22 55, mens du er hjemme på adressen med fjernbetjeningen, da den skal genindlæses.

Lyser ikonet ikke, tjek om en af tasterne sidder fast. Hvis ikke, så skift batteriet.

Du kan med fordel købe batterier i g4sshoppen.dk

Anlægget kan altid betjenes på alarmpanelet eller i appen, også når fjernbetjeningen ikke virker. 

 

Hvad sker der ved strømsvigt?

Ved strømsvigt skifter anlægget automatisk til backup batteri i centralen.
Når strømmen reetableres, genoplades backup-batteriet i centralen og anlægget kører igen via 230V.
Backup-batteriet har ca. 4-5 timers levetid, og genoplader automatisk, når strømmen re-etableres.

Det er kundens ansvar, at sørge for tilførsel af 230V til anlægget. 

Spørgsmål til Everhome

Kan jeg betjene min alarm med via app / pc / fjernbetjening?

Ja, du kan bruge alle 3 ting. Du kan hente app til mobil og exe-fil til pc længere oppe. Fjernbetjeninger køber du i www.g4sshoppen.dk.

Virker min alarm stadig, hvis jeg opsiger min fastnettelefon?

Din alarm sender via mobilnettet (GSM) og internettet. Du kan derfor godt opsige fastnet telefonforbindelsen.

Kan jeg have kæledyr/robotstøvsuger, når jeg har alarm?

Har du husdyr, kan du vælge at få en særlig PET-sensor til din alarm, som tillader husdyr op til 30 kg. frit kan færdes i boligen, mens alarmen er tilkoblet.
Man kan som alternativ dertil, opsætte anlægget til at have Skalsikring, hvorved f.eks. større eller flere husdyr kan færdes frit i i boligen.  

En robotstøvsuger kan ”agere” som husdyr, køre ind i ting, som derved bevæger sig og aktiverer sensoren. 
Er du i tvivl om robotstøvsugeren aktiverer alarmen, kan du tilkoble anlægget, placere dig et sted, hvor du ikke fanges af rumsensorerne og så lade støvsugeren udføre det ønskede. 
Går alarmen i gang, kan du straks derefter frakoble alarmen og en PET-sensor eller skalsikring er nødvendig.  
Ønsker du at ændre dit anlæg pg.a. du har fået husdyr eller robotstøvsuger, kan du kontakte G4S via kundeservice@dk.g4s.com 

Hvordan får jeg nye skilte?

Kontakt kundeservice på teknisksupport@dk.g4s.com - husk at skrive navn, adresse og serienummeret, der står i bunden af hubben.

Har du stadig brug for hjælp?

Ring til os - vælg teknisk support

Ring 70 33 00 40

Udfyld kontaktformular