Hjælp til din P4 tyverialarm

Her finder du brugervejledninger, og svar på ofte stillede spørgsmål

 

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Skal jeg kontakte G4S, hvis min alarm har været i gang?

Har du frakoblet din fejlalarm, er der ingen grund til at kontakte G4S kontrolcentralen.

Lykkes det dig ikke at frakoble alarmen, vil G4S kontrolcentral kontakte dig. Du skal altid oplyse det aftalte kodeord, når du taler med kontrolcentralen. Derfor er det vigtigt, at alle brugere kender kodeordet.  

Hvordan ændrer jeg kodeord / tilkaldepersoner / telefonnr.?

Skal G4S have besked, når jeg tager på ferie?

Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com 
- husk at oplyse dit anlægsnummer.

Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservicemedarbejder for verifikation af det indsendte.

Hvilket nummer ringer G4S fra, når alarmen går i gang?

Hvis tyverialarmen aktiveres, ringer G4S fra telefonnummer 70 33 44 55. 
Det er således en god ide, hvis du og dine tilkaldpersoner, indkoder dette telefonnummer på telefonen, så I kan se G4S Kontrolcentral forsøger kontakte jer.

Hvordan får jeg nye skilte?

Mærkater og skilte kan bestilles via kundeservice@dk.g4s.com
Det er udelukkende G4S der opsætter mærkater og alarmskilte. 
Hvis du udskifter døre/vinduer, skal du selv sørge for at ødelægge de gamle mærkater/skilte derpå.
Mærkater/skilte opsættes uden beregning  inden for 2 uger / 10 arbejdsdage og udføres ved lejlighed.
Såfremt dette ønskes hurtigere eller med fast dato er det mod betaling. 

Har du stadig brug for hjælp?

Ring til os - vælg teknisk support

Ring 70 33 00 40

Udfyld kontaktformular