Har din alarm været i gang?

Her kan du se, hvad du skal gøre, hvis din alarm har været aktiveret

Var det blot en fejlalarm?

Hvis du har slået alarmen fra, efter at den har været i gang ved en fejl, skal du ikke gøre mere.

Du behøver IKKE at ringe til os.

Er din alarm i gang?

Hvis det ikke er en fejlalarm, så ring til kontrolcentralen på:

70 33 44 55

Husk at have dit kodeord klar.
Du kan også med fordel have dit anlægsnr. klar.

Opdater dine kontaktoplysninger

Husk at opdatere kontaktdata på dine tilkaldepersoner. Så ringer vi til de rigtige, hvis din alarm går i gang.

Skriv til kontrolcentralen på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse dit anlægsnummer.

Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservicemedarbejder for verifikation af det indsendte.

Du kan også skrive til samme mailadresse, hvis du skal på ferie. Skriv, hvornår din ferie starter og slutter, og hvem der er tilkaldeperson ved fx strømsvigt, mens du og din familie trygt holder ferie.