Dit nye totalabonnement
Som G4S privatkunde overgår du 1. april 2021 til G4S totalabonnement. Derfor har vi samlet de mest stillede spørgsmål i forbindelse med ændringen til totalabonnementet.
Som G4S privatkunde overgår du 1. april 2021 til G4S totalabonnement. Derfor har vi samlet de mest stillede spørgsmål i forbindelse med ændringen til totalabonnementet.
Som G4S privatkunde overgår du 1. april 2021 til et forbedret alarm-abonnement med flere services og mere tryghed.
Baggrunden for opgraderingen er en kundetilfredshedsundersøgelse foretaget over det sidste halve år. Undersøgelsen viste, at vores kunder ønsker endnu mere tryghed, større sikkerhed og ingen ekstra regninger oven i abonnementet.
Mange af vores kunder har servicemodeller, som er op til 20 år gamle. De lever ikke længere op til de forventninger, man som kunde har i dag. Derfor udfaser vi de gamle servicemodeller til fordel for det nye G4S totalabonnement, som alle vores privatkunder overgår til nu. Det betyder, at du som kunde får endnu mere tryghed, større sikkerhed og ingen ekstra regninger oven i abonnementet
Alle de fordele og service, der er inkluderet i dit nye G4S totalabonnement, kan du få et overblik over via linket nedenfor.
Med opgraderingen til det nye G4S totalabonnement ønsker vi, at alle vores privatkunder får de samme fordele og adgang til de nyeste services.
De prisstigninger, nogle af vores kunde får i forbindelse med opgraderingen til det nye G4S totalabonnement, skyldes de ekstra omkostninger og investeringer, der er forbundet med de udvidede ydelser.
Den nye pris er gældende for den kommende abonnementsperiode, hvor du opgraderes til det nye G4S totalabonnement.
Vores hjælpsomme kundeservice medarbejdere sidder klar til at svare på de ekstra spørgsmål, du måtte have til dit nye totalabonnement.
Du kan kontakte G4S kundeservice ved at ringe til dem på nedenstående telefonnummer.
Kundeservice kan kontaktes:
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15.30.