Få hjælp til din G4S SHIELDalarm

Med en alarm til huset nedsætter du risikoen for indbrud, brand, vandskade og utryghed. Med vibrationsdetektorer på dine døre og vinduer, kan vi opdage indbrudstyvene inden de kommer ind.

Her kan du få svar på dine spørgsmål til alarmsystemet, se hjælpevideoer og meget mere.

 

 

 

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Hvorfor er der rødt lys i ‘Fuld cirkel med kryds i’ på panelet?

Hvis der er lys i ‘Fuld cirkel med kryds i’  betyder det, at der er en fejl på alarmen. Du skal ikke gøre noget, vi har allerede fået besked om fejlen. Du kan sagtens slå alarmen til alligevel.

Se hjælpevideo om, hvordan du bruger betjeningspanelet

Hvorfor lyser fjernbetjeningen rødt?

På fjernbetjeningen får du besked om fejl når midten af fjernbetjeningen lyser rødt. G4S har fået besked fra alarmanlægget om fejlen. 

Ønsker du alligevel at slå alarmen til, så dobbeltklikker du igen fx på ‘fuld ring’ for at slå alarmen til, og derefter lyser fjernbetjeningen grønt, når alarmen er slået til. 

Se hjælpevideo om, hvordan du bruger fjernbetjeningen

Læs mere om alarmer til hjemmet

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Hvorfor virker min kode til betjeningspanelet ikke?

Når du vil slå alarmen fra på betjeningspanelet, aktiverer du først panelet på C-tasten og taster din firecifrede kode. 

Og er det din søn, oprettet som ‘bruger 01’, som skal slå alarmen fra, skal han først aktivere betjeningspanelet på C-tasten og derefter taste ‘01*’ før den firecifrede kode. 
Er det bruger 02, taster man ‘02 * (stjerne)’ før den firecifrede kode …  og så videre. Læs mere om alarm systemer.

Se hjælpevideoen omkring koder til panelet 

Har jeg et Tilkaldetryk og hvordan fungerer det?

For at du har et aktivt tilkaldetryk, skal du have aftalt det med sikkerhedskonsulenten, da vi satte din alarm op. 

Når du har et Tilkaldetryk aktiverer du det på betjeningspanelet ved, at trykke på C-tasten og derefter på '*' (stjernen). På fjernbetjeningen dobbeltklikker du på '!' (udråbstegnet). 

Efter du har gjort det, bliver der sendt en lydløs alarm til kontrolcentralen. Vi vil forsøge at kontakte dig og personer på din tilkaldeliste. Er der brug for det, kan vi sende en vagt.

Ring til support på 70 33 00 40, hvis du er interesseret i et Tilkaldetryk.

Få opgraderet din alarm

I G4S har vi haft flere forskellige alarmer til hjemmet. Har du allerede en G4S alarm og er du interesseret i nyere alarm systemer, så kan du få opgraderet din alarm til den nye SHIELDalarm. 

Opgrader min alarm

I G4S gemmer vi billeder og data i 30 dage. Herefter bliver billeder og data slettet i henhold til gældende GDPR-lovgivning.

Har du brug for teknisk hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - fredag: 7 - 22 | Lørdag - søndag: 8 - 22

Ring 70 33 00 40

Skriv og få hjælp til alarmen