Hjælp til din G4S SMARTalarm
Her finder du brugervejledninger, hjælpevideoer, links til apps, og du kan finde svar på ofte stillede spørgsmål.
Her finder du brugervejledninger, hjælpevideoer, links til apps, og du kan finde svar på ofte stillede spørgsmål.
I G4S gemmer vi billeder og data i 30 dage. Herefter bliver billeder og data slettet i henhold til gældende GDPR-lovgivning.
Får du en fejlmelding på din telefon eller tablet, tjek om der er forbindelse/datatransmission dertil , om du har den seneste app-version, ellers genstart enheden.
Hjælper det ikke, kan du kontakte kundeservice på telefon 70 33 00 40, vælg Teknisk Support.
Tryk på en tilfældig knap på fjernbetjeningen. Hvis ikonet på tasten lyser, bør batteriet virke. Tjek om fjernbetjeningen er indlæst i systemet - det kan du se i appen under enheder. Hvis den ikke er indlæst, kontakt Teknisk Support 70 33 00 40 - vi er klar til at hjælpe dig alle dage til kl. 22. Husk, at du skal være på adressen med fjernbetjeningen, så vi kan få den indlæst.
Lyser ikonet ikke, tjek om en af tasterne sidder fast. Hvis ikke, så skift batteriet.
Du kan med fordel købe batterier i g4sshoppen.dk
Anlægget kan altid betjenes på alarmpanelet eller i appen, også når fjernbetjeningen ikke virker.
Ved strømsvigt skifter anlægget automatisk til backup batteri i centralen og kontrolcentralen bliver informeret.
Når strømmen reetableres, genoplades backup-batteriet i centralen og anlægget kører igen via 230V.
Backup-batteriet har ca. 4-5 timers levetid, og genoplader automatisk, når strømmen re-etableres.
Det er kundens ansvar, at sørge for tilførsel af 230V til anlægget.
Kørsel på strømsvigt er ikke inkluderet i et abonnement.
Hvis strømmen ikke kan re-etableres, kontakt G4S kontrolcentral på telefon 70 33 44 55,
Tryk 1 for ”Har alarmen været i gang” og afgiv kodeordet.
Send en e-mail til data@dk.g4s.com med dine rettelser samt dit navn, telefonnummer samt gerne et anlægsnummer, så ringer vi dig op. Husk at du skal oplyse dit kodeord.
Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse dit anlægsnummer.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.
I G4S har vi haft flere forskellige alarmer til hjemmet. Har du allerede en G4S alarm og er du interesseret i nyere alarm systemer, så kan du få opgraderet din alarm til den nye SHIELDalarm.
Ring 70 200 300 og hør mere.
Har du brug for teknisk hjælp til din alarm?
Vi er klar til at hjælpe dig:
Mandag - fredag: 7 - 22 | Lørdag - søndag: 8 - 22