Nyttig viden
Når du bliver kunde hos os, får du et anlægsnummer samt et kundenummer. Du vælger også hvilket abonnement du ønsker samt hvilke services, der skal være inkluderet i dit abonnement. Alle de oplysninger hjælper vi dig med at finde her.
Når du bliver kunde hos os, får du et anlægsnummer samt et kundenummer. Du vælger også hvilket abonnement du ønsker samt hvilke services, der skal være inkluderet i dit abonnement. Alle de oplysninger hjælper vi dig med at finde her.
Som G4S privatkunde overgår du 1. april 2021 til et forbedret alarm-abonnement med flere services og mere tryghed. Baggrunden for opgraderingen er en kundetilfredshedsundersøgelse foretaget over det sidste halve år. Undersøgelsen viste, at vores kunder ønsker endnu mere tryghed, større sikkerhed og ingen ekstra regninger oven i abonnementet.
Vi har samlet support til produkter fx brugervejledninger, FAQ, links til apps mv. under "Hjælp til dit produkt".
Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse dit anlægsnummer.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.
Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30