Nyttig viden
Når du bliver kunde hos os, får du et anlægsnummer samt et kundenummer. Du vælger også hvilket abonnement du ønsker samt hvilke services, der skal være inkluderet i dit abonnement. Alle de oplysninger hjælper vi dig med at finde her.
Når du bliver kunde hos os, får du et anlægsnummer samt et kundenummer. Du vælger også hvilket abonnement du ønsker samt hvilke services, der skal være inkluderet i dit abonnement. Alle de oplysninger hjælper vi dig med at finde her.
Vi har samlet support til produkter fx brugervejledninger, FAQ, links til apps mv. under "Hjælp til dit produkt".
Send en e-mail til data@dk.g4s.com med dine rettelser samt dit navn, telefonnummer samt gerne et anlægsnummer, så ringer vi dig op. Husk at du skal oplyse dit kodeord.
Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com
- husk at oplyse dit anlægsnummer.
Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.
Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30