Nyttig viden

Når du bliver kunde hos os, får du et anlægsnummer samt et kundenummer. Du vælger også hvilket abonnement du ønsker samt hvilke services, der skal være inkluderet i dit abonnement. Alle de oplysninger hjælper vi dig med at finde her. 

FAQ

Hvor kan jeg få hjælp til mit produkt

Vi har samlet support til produkter fx brugervejledninger, FAQ, links til apps mv. under "Hjælp til dit produkt".

 

Hvor finder jeg jeres webshop?

Det gør du på www.g4sshoppen.dk

Jeg fortryder mit køb i webshoppen, hvad gør jeg?

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb, hvis du har købt det i G4S' webshop. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen/varerne.
Udfyld fortrydelsesformularen.
 

Hvornår får jeg mine 3 måneders abonnement?

Som kunde hos G4S får du rabat på dit abonnement, når du henviser en ny privat-kunde.
Du får dette på din første faktura EFTER det nye anlæg er installeret.
 

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Alarmen har været i gang. Hvad nu?

Har du frakoblet din fejlalarm, er der ingen grund til at kontakte G4S kontrolcentralen.

Lykkes det dig ikke at frakoble alarmen, vil G4S kontrolcentral kontakte dig. Du skal altid oplyse det aftalte kodeord, når du taler med kontrolcentralen. Derfor er det vigtigt, at alle brugere kender kodeordet.  

Hvordan ændrer jeg kodeord / tilkaldepersoner / telefonnr.?

 Send en e-mail til data@dk.g4s.com med dine rettelser samt dit navn, telefonnummer samt gerne et anlægsnummer, så ringer vi dig op. Husk at du skal oplyse dit kodeord.

Skal G4S have besked, når jeg tager på ferie?

Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com 
- husk at oplyse dit anlægsnummer.

Du vil efterfølgende modtage en kvittering på mail, når de ønskede oplysninger er opdaterede.

Hvilket nummer ringer G4S fra, når alarmen går i gang?

Hvis tyverialarmen aktiveres, ringer G4S fra telefonnummer 70 33 44 55. 
Det er således en god ide, hvis du og dine tilkaldpersoner, indkoder dette telefonnummer på telefonen, så I kan se G4S Kontrolcentral forsøger kontakte jer.

Hvordan får jeg nye skilte?

Mærkater og skilte kan bestilles via kundeservice@dk.g4s.com
Det er udelukkende G4S der opsætter mærkater og alarmskilte. 
Hvis du udskifter døre/vinduer, skal du selv sørge for at ødelægge de gamle mærkater/skilte derpå.
Mærkater/skilte opsættes uden beregning  inden for 2 uger / 10 arbejdsdage og udføres ved lejlighed.
Såfremt dette ønskes hurtigere eller med fast dato er det mod betaling. 

Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30

Ring 70 33 00 40