Nyttig viden

 

Vidste du...?

Hvis du ved en fejl sætter alarmen i gang, så kan du blot slå alarmen fra (via app, fjernbetjening alarmchip eller betjeningspanel). Hvis du frakobler alarmen inden for kort tid, behøver du ikke gøre yderligere.

FAQ

Hvordan ændrer jeg servicemodel/abonnementstype?

Hos G4S kan du vælge mellem to servicemodeller - total og forbrug. Se hvad de indeholder her.
Ønsker du at ændre din servicemodel kan du udfylde formularen, eller kontakte Kundeservice på tlf. 70 33 00 40. 
Vælger du at ændre servicemodel, skal den faktura du har modtaget på din gamle servicemodel stadig betales. Ændringen kommer til være gældende fra næstkommende betalingsperiode. 
Bemærk, at du tidligst kan ændre servicemodel efter bindingsperioden er udløbet.

 

Jeg har henvist en ny kunde. Hvornår får jeg mine 3 måneders gratis abonnement?

Som kunde hos G4S får du rabat på dit abonnement, når du henviser en ny privat-kunde.
Du får dette på din første faktura EFTER det nye anlæg er installeret.
 

Hvor kan jeg få hjælp til mit produkt

Vi har samlet support til produkter fx brugervejledninger, FAQ, links til apps mv. under "Hjælp til dit produkt".

 

Hvor finder jeg jeres webshop?

Det gør du på www.g4sshoppen.dk

Jeg fortryder mit køb i webshoppen, hvad gør jeg?

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb, hvis du har købt det i G4S' webshop. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen/varerne.
Udfyld fortrydelsesformularen.
 

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Skal jeg kontakte G4S, hvis min alarm har været i gang?

Har du frakoblet din fejlalarm, er der ingen grund til at kontakte G4S kontrolcentralen.

Lykkes det dig ikke at frakoble alarmen, vil G4S kontrolcentral kontakte dig. Du skal altid oplyse det aftalte kodeord, når du taler med kontrolcentralen. Derfor er det vigtigt, at alle brugere kender kodeordet.  

Hvordan ændrer jeg kodeord / tilkaldepersoner / telefonnr.?

Skal G4S have besked, når jeg tager på ferie?

Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com 
- husk at oplyse dit anlægsnummer.

Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservicemedarbejder for verifikation af det indsendte.

Hvilket nummer ringer G4S fra, når alarmen går i gang?

Hvis tyverialarmen aktiveres, ringer G4S fra telefonnummer 70 33 44 55. 
Det er således en god ide, hvis du og dine tilkaldpersoner, indkoder dette telefonnummer på telefonen, så I kan se G4S Kontrolcentral forsøger kontakte jer.

Hvordan får jeg nye skilte?

Mærkater og skilte kan bestilles via kundeservice@dk.g4s.com
Det er udelukkende G4S der opsætter mærkater og alarmskilte. 
Hvis du udskifter døre/vinduer, skal du selv sørge for at ødelægge de gamle mærkater/skilte derpå.
Mærkater/skilte opsættes uden beregning  inden for 2 uger / 10 arbejdsdage og udføres ved lejlighed.
Såfremt dette ønskes hurtigere eller med fast dato er det mod betaling. 

Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30

Ring 70 33 00 40

Udfyld kontaktformular