Nyttig viden

 

FAQ

Hvordan ændrer jeg servicemodel/abonnementstype?

Hos G4S kan du vælge mellem to servicemodeller - total og forbrug. Se hvad de indeholder her.
Ønsker du at ændre din servicemodel kan du udfylde formularen, eller kontakte Kundeservice på tlf. 70 33 00 40. 
Vælger du at ændre servicemodel, skal den faktura du har modtaget på din gamle servicemodel stadig betales. Ændringen kommer til være gældende fra næstkommende betalingsperiode. 
Bemærk, at du tidligst kan ændre servicemodel efter bindingsperioden er udløbet.

 

Jeg har henvist en ny kunde. Hvornår får jeg mine 3 måneders gratis abonnement?

Som kunde hos G4S får du rabat på dit abonnement, når du henviser en ny privat-kunde.
Du får dette på din første faktura EFTER det nye anlæg er installeret.
 

Hvor kan jeg få hjælp til mit produkt

Vi har samlet support til produkter fx brugervejledninger, FAQ, links til apps mv. under "Hjælp til dit produkt".

 

Hvor finder jeg jeres webshop?

Det gør du på www.g4sshoppen.dk

Jeg fortryder mit køb i webshoppen, hvad gør jeg?

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb, hvis du har købt det i G4S' webshop. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen/varerne.
Udfyld fortrydelsesformularen.
 

Generelle spørgsmål vedr. alarm

Skal jeg kontakte G4S, hvis min alarm har været i gang?

Har du frakoblet og afstillet din fejlalarm, er der ingen grund til at kontakte G4S kontrolcentralen.

Du skal altid frakoble og afstille en fejlalarm. Lykkedes det ikke indenfor 2 min.: 
kontakt G4S kontrolcentral på telefon 70 33 22 11, vælg ”Har alarmen været i gang” og afgiv kodeordet.

Hvordan ændrer jeg kodeord / tilkaldepersoner / telefonnr.?

For at kunne rette tilkaldpersoner, telefonnr. eller kodeord, skal der fremsendes en email til data@dk.g4s.com
Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservice medarbejder for verifikation at det indsendte.

Ændring af kodeord - påfør:

  • Anlægsnr.
  • Navn, adresse, postnr. og by
  • Dato for ikrafttrædelse af rettelsen
  • Navn og mobilnr. på afsender, skal fremgå af email

Ændring af tilkaldpersoner / telefonnr. - påfør:

  • Anlægsnr.
  • Navn, adresse, postnr. og by for installationen/anlægget
  • Dato for ikrafttrædelse af rettelsen
  • Påfør - Ændre - Slet : Navn - Telefonnr.
  • Navn og mobilnr. på afsender, skal fremgå af email

Skal G4S have besked, når jeg tager på ferie?

Ved ferie kan du skrive til os på data@dk.g4s.com 
- husk at oplyse dit anlægsnummer.

Du vil efterfølgende blive ringet op af en kundeservicemedarbejder for verifikation af det indsendte.

Hvilket nummer ringer G4S fra, når alarmen går i gang?

Hvis tyverialarmen aktiveres, ringer G4S fra telefonnummer 70 33 44 55. 
Det er således en god ide, hvis du og dine tilkaldpersoner, indkoder dette telefonnummer på telefonen, så I kan se G4S Kontrolcentral forsøger kontakte jer.

Hvordan får jeg nye skilte?

Mærkater og skilte kan bestilles via kundeservice@dk.g4s.com
Det er udelukkende G4S der opsætter mærkater og alarmskilte. 
Hvis du udskifter døre/vinduer, skal du selv sørge for at ødelægge de gamle mærkater/skilte derpå.
Mærkater/skilte opsættes uden beregning  inden for 2 uger / 10 arbejdsdage og udføres ved lejlighed.
Såfremt dette ønskes hurtigere eller med fast dato er det mod betaling. 

Har du stadig brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig:
Mandag - torsdag: 8 - 16 | Fredag: 8 -15.30

Ring 70 33 00 40

Udfyld kontaktformular