Nedsæt risikoen for indbrud med SMARTalarm

Er dit hjem sikret mod indbrud? Et indbrud i dit hjem kan betyde, at det ikke længere
føles trygt at være derhjemme. Med en SMARTalarm nedsætter du risikoen for indbrud
og kan føle dig helt tryg. Sker der noget, får du besked og vi kan tage os af det, så du
altid kan komme sikkert hjem.

G4S Smartalarm prismatch

Bestil tilbud

Få prismatch minus 50% på installation

Vi matcher prisen på konkurrerende tilbud på tilsvarende tyverialarm-løsninger, og trækker yderligere 50% fra installationsprisen. Har du ikke et konkurrerende tilbud, trækker vi 50% fra på vores listepriser på installation.

Har du allerede en tyverialarm hos en anden udbyder, kan du med fordel skifte til G4S. Du får mere sikkerhed for pengene og vi matcher prisen på installation og abonnement – og mere end det. 

Husk at du også kan benytte håndværkerfradraget ved installation af tyverialarm.

*Tilbuddet gælder til og med 30. april, og kun ved dokumentation af tilsvarende konkurrerende tilbud/nuværende tyverialarm-løsning | Gælder kun nye installationer | Kan ikke kombineres med andre rabatter/kampagner | G4S forbeholder sig ret til ikke at afgive tilbud ved mistanke om snyd eller lignende.

Beregn din pris

Flest kunder vælger videodetektorer til alarmen

Videodetektorerne registrerer bevægelse, når alarmen er slået til. Bliver de aktiverede, går alarmen i gang, og vores kontrolcentral får omgående besked. Gennem kameraet kan vi se, hvorfor alarmen er gået i gang, bekræfte et indbrud, give dig besked, sende en vagt og tilkalde politiet.

Med vores brugervenlige app kan du selv se: 

  • Hvad der sker i din bolig lige nu
  • Om børnene er hjemme, og hvad de laver
  • Hvorfor alarmen er blevet aktiveret

Vi har ansvaret for din sikkerhed og tryghed

Det er os der:

  • Rådgiver dig omkring alarmen
  • Installerer alarmen i dit hjem 
  • Sikrer dig ekstra med nøgleboks ved evt. indbrud
  • Overvåger alarmen fra vores kontrolcentral
  • Rykker ud med egne vagter eller montører
  • Hjælper dig, hvis du har brug for det, 24/7/365

Når vi hjælper dig gennem alle dele af din sikkerheds-løsning, kan vi også stå inde for den. Og sikre, at du får den service og reaktion, som du forventer.   

Sådan sikrer vi dit hjem

Du får et tilbud på den SMARTalarm løsning, som passer til netop dit hjem, og dine behov for sikkerhed. Når du accepterer tilbuddet, finder vi en dag, hvor vi kan installere alarmen i dit hjem. Montøren hjælper dig med, at få placeret alle alarmenheder korrekt, og kan tilpasse den valgte løsning på dagen. Vores montør hjælper dig igang og viser dig, hvordan du bruger appen til alarmen.  

Alarmløsningen indeholder altid:

  • Central
  • Sirene
  • Chiplæser (betjening)
  • Alarmchip
  • Nøgleboks
  • G4S alarmskilte
  • Installation
  • G4S app
  • Kontrolcentral
  • Vagtberedskab
  • Dag- og nattilkobling
  • Tilkald (SOS)

 

Og alarmløsningen bliver skræddersyet til netop dit hjem med videodetektorer, 
dør/vindue-kontakter, bevægelsessensorer, vandalarmer samt røgalarmer.

Bestil tilbud

Læs om alarmenhederne

Hold musen over billederne eller klik på dem, for at læse om hver enhed:

Alarmchip

Slå nemt alarmen fra med alarmchippen. Navngiv hver alarm chip, så du ved, hvem der kommer hjem.

Nøgleboks

Opbevarer din nøgle, så vi kan tjekke din bolig indvendigt ved alarm - din sikkerhed er vigtig for os.

Chiplæser

Betjeningspanelet til din alarm, hvor du kan slå alarmen til og fra og tilkalde hjælp (SOS).

Sirene

Sirenen aktiveres ved alarm. Det stresser indbrudstyven. Du kan altid koble flere sirener til alarmen.

Central

Holder styr på alarmenhederne, og forbinder dem til kontrolcentralen. Har batteri-backup.

Alarmskilt

Viser at din bolig er sikret af Danmarks og verdens største sikkerhedsvirksomhed.

Videodetektor

Aktiverer alarmen og optager video med bevægelse. Se live video på appen. Fås til hjem med husdyr.

Detektor

Aktiverer alarmen ved den mindste bevægelse i rummet. Fås også til hjem med husdyr.

Røgalarm

Opdager røg - også når alarmen ikke er slået til. Har du videodetektorer, og kan vi se røgudvikling, kontakter vi brandvæsnet.

Vandalarm

Opdager vandlæk i tide (i fx kælderen) og giver dig besked, så du undgår dyre vandskader.

Fjernbetjening

Slå alarmen til og fra - nemt og hurtigt. Føler du dig utryg, kan du også tilkalde hjælp (SOS).

Dørkontakt

Aktiverer alarmen, hvis en dør eller et vindue bliver brudt op i din bolig. Kan bruges til skalsikring.

MED VORES TOTAL-ABONNEMENT FÅR DU:

  • Politigodkendt kontrolcentral
  • Døgnovervågning - 24/7 året rundt
  • Professionel reaktion ved alarm
  • Besked ved alarm
  • Vagtudrykning ved alarm
  • G4S vagtudrykning ved fejlalarm uden beregning
  • Indvendigt vagttjek af din bolig
  • Besked ved strømsvigt
  • Psykologhjælp ved indbrud
  • Reparation af alarm
  • Serviceeftersyn af alarm
  • Nøgleservice (ved tabt husnøgle)

Sådan virker alarmen                                 

  • Bryder en tyv ind, bliver alarmen aktiveret  
  • Sirenen lyder og vi får besked
  • Alarmen kan fange tyven på video, også i mørke
  • Kontrolcentral kontakter dig og kontaktpersoner
  • Vi sender nærmeste vagt mod dit hjem
  • Ved indbrud kontakter vi politiet
  • Vagten sørger for at din bolig er sikker    

Det bedste ved alarmen

Udtalelser fra vores kunder:

Tyvene gik forbi

"Det bedste ved alarmen er, at selvom der har været indbrud i området, så er tyvene gået forbi vores hus hver gang."

Dorte og Henrik

Trygt hjem

"Det bedste ved vores SMARTalarm er, at hvis uheldet skulle være ude, er der en hurtig reaktion fra G4S."


Cecilie og Jannick

Trygge børn

"Det bedste ved vores G4S alarm er ubetinget, at børnene ikke kommer alene hjem til et hjem, hvor der har været indbrud."

Pia og Morten

Tillid til G4S

"Alarmen er så nem at bruge. Det bedste ved alarmen er, at den skaber tryghed, når vi ikke er hjemme. Vi har stor tillid til G4S."

Tina og Søren

Ring til os

Vi sidder klar til at hjælpe så ring til os nu, og vi kan sammen finde den helt rigtige løsning til dig og din familie.

70 200 300

Bestil tilbud

Tal med en af vores konsulenter og få et gratis og uforpligtende tilbud på sikring af din bolig.

Bestil tilbud

DET SIGER VORES KUNDER OM OS

Generelle spørgsmål om alarmen

Hvordan betjener jeg SMARTalarmen?

Du kan slå alarmen til i dit hjem på flere forskellige måder. Du kan bruge SMARTalarmens chiplæser med alarmchip, en fjernbetjening, eller appen, der følger med til alarmen. 

Kan jeg slå alarmen til, når jeg er hjemme?

Ja, det kan du godt. Du har 3 betjenings-muligheder, som montører hjælper dig med at få indstillet. Du kan slå hele alarmen helt til, eller slå dele af alarmen til fx på alle døre og vinduer. Flere af vores kunder, der bor i en bolig i flere plan, og sover på første salen, slår alarmen til i stueetagen, når de skal sove. Du kan slå alarmen delvist til på fjernbetjening, i din app, eller på chiplæseren.

Hvorfor opsætter I en nøgleboks?

Nøgleboksen er vigtig for dig og din families sikkerhed og tryghed. Den indeholder en reservenøgle til din bolig. Modtager vi et alarmsignal, kan vagten få adgang til, at sikre dit hjem indvendigt, afdække en ødelagt dør eller vindue og slå alarmen til igen. Det betyder, at I altid trygt kan vende hjem. 

Kan jeg få en tyverialarm, når jeg har kæledyr?

Du kan få vores særlige detektorer, der kan sikre et rum, selvom et kæledyr bevæger sig rundt i rummet. Har du flere kæledyr er det ikke sikkert, at vores særlige detektor er den rigtigt løsning. I de tilfælde finder vi en anden løsning fx dørkontakter. Det er er vigtigt, at du fortæller os at du har, eller planlægger af få, husdyr. 

Kan jeg få rabat på min indboforsikring?

De fleste forsikringsselskaber anerkender den præventive effekt som en SMARTalarm har på indbrud. Derfor kan du ofte spare op til 20% på din indboforsikring med en tyverialarm, der er koblet til en døgnbemandet kontrolcentral. Du skal blot bede os om en installations-erklæring. 

Generelle spørgsmål om reaktion

Hvor hurtigt kan I installere alarmen i mit hjem?

Du vælger selv den dag, det passer dig bedst, at være hjemme og tage imod montøren. Alarmen bliver installeret af vores montører, som alle er uddannede elektrikere. Og fra du accepterer vores tilbud, til alarmen er installeret, går der typisk indenfor 5-7 arbejdsdag.

Hvor hurtigt rykker I ud?

Vi oplyser ikke vores udrykningstider. Årsagen er, at en indbrudstyv ikke skal vide, hvor længe han har i dit hjem, inden vi når frem. Indbrudstyven må dog gerne vide, at vi har op til 300 alarmpatrulje-vagter, som er geografisk placeret i Danmark. Alle i direkte kontakt med vores kontrolcentral 24/7/365, og den nærmeste er klar til, at rykke ud til din bolig, ved indbrud.

Hvorfor er der et abonnement?

Det er abonnementet, der sikrer, at der altid er en reaktion, hvis der sker noget i dit hjem. Du får adgang til Danmarks største vagtberedskab og op til 400 montører, som er klar til at hjælpe dig, hvis der sker noget. Det er det, der er årsagen til den store præventive effekt af alarmen. Det er det, du betaler over dit abonnement.

Er kontrolcentralen godkendt af politiet?

Vores kontrolcentral er godkendt at Rigspolitiet. Godkendelsen betyder, at vi må videregive bekræftede alarmer til politiet, fra de alarmsystemer, som vi holder øje med på. Hvert år fører Rigspolitiet tilsyn med, at vores kontrolcentral fortsat lever op til kravene. 

Hvad gør vagten, hvis alarmen er gået i min bolig?

Det er ikke vagtens opgave, at fange tyven, det er politiets. Vores vagt foretager både en udvendig og indvendig gennemgang af dit hjem. Vagten konstaterer årsagen til, at alarmen er gået i gang. Meldingen bliver givet videre til kontrolcentralen, som kontakter dig. 

Vagtens sørger for, at dit hjem er trygt at vende hjem til. Derfor bliver politiet tilkaldt, hvis der er sket et indbrud. Eventuelle skader bliver afdækket, og din alarm bliver slået til igen.