Alarmsystemet til din bolig

Få styr på sikkerheden derhjemme, så du kan føle dig tryg hver dag og nat. 

Med en G4S alarm får du besked, når dit barn kommer hjem fra skole, og du kan selv se live video, når du vil.

Sker der noget, hjælper vi dig.

G4S Smartalarm prismatch

Bestil tilbud

Prismatch minus 50% på installation

Vi matcher prisen på konkurrerende tilbud på tilsvarende tyverialarm-løsninger, og trækker yderligere 50% fra installationsprisen. Har du ikke et konkurrerende tilbud, trækker vi 50% fra på vores listepriser på installation.  

Husk at du også kan benytte håndværkerfradraget ved installation af tyverialarm.

*Tilbuddet gælder til og med 31. maj, og kun ved dokumentation af tilsvarende konkurrerende tilbud/nuværende tyverialarm-løsning | Gælder kun nye installationer | Kan ikke kombineres med andre rabatter/kampagner | G4S forbeholder sig ret til ikke at afgive tilbud ved mistanke om snyd eller lignende.

Alarmsystemet til din bolig

Få styr på sikkerheden derhjemme, så du kan føle dig tryg hver dag og nat. 

Med en G4S alarm får du besked, når dit barn kommer hjem fra skole, og du kan selv se live video, når du vil.

Sker der noget, hjælper vi dig.

Beregn din pris

5 ting, du får med vores alarm

  • Professionel rådgivning og installation
  • Nedsat risiko for indbrud
  • Mulighed for at se live video, når du vil
  • Besked, hvis der sker noget i dit hjem
  • Indvendigt tjek af boligen ved alarm

Vi hjælper dig med gode råd og vejledning. Få besøg af en af vores sikkerhedskonsulenter og hør mere om dine muligheder.

Book konsulent

Kun hos G4S

Til vores alarm får du som standard en nøgleboks. Med nøglen fra nøgleboksen, kan vagten komme ind i din bolig, hvis alarmen er blevet aktiveret. 
 
Vagten tjekker om alt er i orden, og slår alarmen til igen. Det betyder, at du og din familie ikke behøver bekymre jer, når I kommer hjem fra skole og arbejde, eller når I er på ferie.   

Vi tilbyder, som det eneste alarmfirma, et nøgleboks-koncept som standard - fordi du og din families sikkerhed betyder alt.

Sådan sikrer vi dit hjem

Vi hjælper dig med, at få den bedste alarm med professionel rådgivning, installation og service.

Grundpakke indeholder: en central, en sirene, et betjeningspanel med en alarmchip, en nøgleboks, en app og alarmskilte.  

Læs mere om dine muligheder med vores smarte alarmenheder, eller bestil et skræddersyet tilbud. 

Bestil tilbud

Læs om alarmenhederne

Hold musen over billederne eller klik på dem, for at læse om hver enhed:

Alarmchip

Slå nemt alarmen fra med alarmchippen. Navngiv hver alarmchip, så du ved, hvem der kommer hjem.

Nøgleboks

Opbevarer din nøgle, så vi kan tjekke din bolig indvendigt ved alarm - din sikkerhed er vigtig for os.

Chiplæser

Chiplæseren er betjeningspanelet til din alarm. Herfra kan du slå alarmen til og fra, og tilkalde hjælp (SOS).

Sirene

Sirenen aktiveres ved alarm. Det stresser indbrudstyven. Du kan altid koble flere sirener til alarmen.

Central

Centralen er ”hjernen” bag alarmsystemet. Den holder styr på alle alarmenheder, og forbinder dem til kontrolcentralen. Har indbygget batteri-backup.

Alarmskilt

Viser at din bolig er sikret af Danmarks og verdens største sikkerhedsvirksomhed. Skiltene har en præventiv effekt på indbrud i din bolig.

Videodetektor

Aktiverer alarmen og optager video, ved bevægelse i rummet, så du og kontrolcentralen kan se, hvad der er sket. Med videodetektorer kan du se video fra dit hjem, når du har lyst. Fås også til hjem med kæledyr.

Bevægelsessensor

En bevægelsessensor sikrer et rum. Ved den mindste bevægelse i rummet, går alarmen i gang. Fås også til hjem med kæledyr.

Røgalarm

Opdager røgudvikling – også når alarmen ikke er slået til. Har du videodetektorer, og kan kontrolcentralen se røgudvilking, kontakter vi brandvæsenet.

Vandalarm

Vandalarmen placeres typisk i en kælder eller et bryggers. Vandalarmen opdager vandlæk i tide, og giver dig besked, så du undgår dyre vandskader. Opdager vandlæk i tide (i fx kælderen) og giver dig besked, så du undgår dyre vandskader.

Fjernbetjening

Med fjernbetjeningen kan betjene alarmen og tilkalde hjælp, hvis du føler dig utryg. 

Vindue- og dørkontakt

Aktiverer alarmen, hvis en dør eller et vindue bliver brudt op, i din bolig. Kan bruges til skalsikring (hvor du sikrer alle døre og vinduer i boligen). 

Vi anbefaler

De fleste af vores kunder vælger et total-abonnement, hvor alle G4S reaktioner er inkluderet i prisen. 

Se her, hvad du får i et total-abonnement:

  • Politigodkendt kontrolcentral
  • Døgnovervågning - 24/7 året rundt
  • Professionel reaktion ved alarm
  • Besked ved alarm
  • Vagtudrykning ved alarm
  • G4S vagtudrykning ved fejlalarm uden beregning
  • Indvendigt vagttjek af din bolig
  • Besked ved strømsvigt
  • Psykologhjælp ved indbrud
  • Reparation af alarm
  • Serviceeftersyn af alarm
  • Nøgleservice (ved tabt husnøgle)

Hvis G4S alarmen går i gang

  • Du og kontrolcentralen får besked   
  • Med videodetektorer, kan du/vi se hvorfor alarmen gik
  • Kan vi bekræfte et indbrud, kontakter vi politiet
  • Vi sender nærmeste vagt, hvis det er nødvendigt
  • G4S vagten sikrer, at der ikke er nogen i huset
  • Vagten afdækker skader, og slår alarmen til igen

Det bedste ved alarmen

Udtalelser fra vores kunder:

Tyvene gik forbi

"Det bedste ved alarmen er, at selvom der har været indbrud i området, så er tyvene gået forbi vores hus hver gang."

Dorte og Henrik

Trygt hjem

"Det bedste ved vores SMARTalarm er, at hvis uheldet skulle være ude, er der en hurtig reaktion fra G4S."


Cecilie og Jannick

Trygge børn

"Det bedste ved vores G4S alarm er ubetinget, at børnene ikke kommer alene hjem til et hjem, hvor der har været indbrud."

Pia og Morten

Tillid til G4S

"Alarmen er så nem at bruge. Det bedste ved alarmen er, at den skaber tryghed, når vi ikke er hjemme. Vi har stor tillid til G4S."

Tina og Søren

Ring til os

Vi sidder klar til at hjælpe så ring til os nu, og vi kan sammen finde den helt rigtige løsning til dig og din familie.

70 200 300

Bestil tilbud

Tal med en af vores konsulenter og få et gratis og uforpligtende tilbud på sikring af din bolig.

Bestil tilbud

DET SIGER VORES KUNDER OM OS

Generelle spørgsmål om alarmen

Hvordan betjener jeg SMARTalarmen?

Du kan slå alarmen til i dit hjem på flere forskellige måder. Du kan bruge SMARTalarmens chiplæser med alarmchip, en fjernbetjening, eller appen, der følger med til alarmen. 

Kan jeg slå alarmen til, når jeg er hjemme?

Ja, det kan du godt. Du har 3 betjenings-muligheder, som montører hjælper dig med at få indstillet. Du kan slå hele alarmen helt til, eller slå dele af alarmen til fx på alle døre og vinduer. Flere af vores kunder, der bor i en bolig i flere plan, og sover på første salen, slår alarmen til i stueetagen, når de skal sove. Du kan slå alarmen delvist til på fjernbetjening, i din app, eller på chiplæseren.

Hvorfor opsætter I en nøgleboks?

Nøgleboksen er vigtig for dig og din families sikkerhed og tryghed. Den indeholder en reservenøgle til din bolig. Modtager vi et alarmsignal, kan vagten få adgang til, at sikre dit hjem indvendigt, afdække en ødelagt dør eller vindue og slå alarmen til igen. Det betyder, at I altid trygt kan vende hjem. 

Kan jeg få en tyverialarm, når jeg har kæledyr?

Du kan få vores særlige detektorer, der kan sikre et rum, selvom et kæledyr bevæger sig rundt i rummet. Har du flere kæledyr er det ikke sikkert, at vores særlige detektor er den rigtigt løsning. I de tilfælde finder vi en anden løsning fx dørkontakter. Det er er vigtigt, at du fortæller os at du har, eller planlægger af få, husdyr. 

Kan jeg få rabat på min indboforsikring?

De fleste forsikringsselskaber anerkender den præventive effekt som en SMARTalarm har på indbrud. Derfor kan du ofte spare op til 20% på din indboforsikring med en tyverialarm, der er koblet til en døgnbemandet kontrolcentral. Du skal blot bede os om en installations-erklæring. 

Generelle spørgsmål om reaktion

Hvor hurtigt kan I installere alarmen i mit hjem?

Du vælger selv den dag, det passer dig bedst, at være hjemme og tage imod montøren. Alarmen bliver installeret af vores montører, som alle er uddannede elektrikere. Og fra du accepterer vores tilbud, til alarmen er installeret, går der typisk indenfor 5-7 arbejdsdag.

Hvor hurtigt rykker I ud?

Vi oplyser ikke vores udrykningstider. Årsagen er, at en indbrudstyv ikke skal vide, hvor længe han har i dit hjem, inden vi når frem. Indbrudstyven må dog gerne vide, at vi har op til 300 alarmpatrulje-vagter, som er geografisk placeret i Danmark. Alle i direkte kontakt med vores kontrolcentral 24/7/365, og den nærmeste er klar til, at rykke ud til din bolig, ved indbrud.

Hvorfor er der et abonnement?

Det er abonnementet, der sikrer, at der altid er en reaktion, hvis der sker noget i dit hjem. Du får adgang til Danmarks største vagtberedskab og op til 400 montører, som er klar til at hjælpe dig, hvis der sker noget. Det er det, der er årsagen til den store præventive effekt af alarmen. Det er det, du betaler over dit abonnement.

Er kontrolcentralen godkendt af politiet?

Vores kontrolcentral er godkendt at Rigspolitiet. Godkendelsen betyder, at vi må videregive bekræftede alarmer til politiet, fra de alarmsystemer, som vi holder øje med på. Hvert år fører Rigspolitiet tilsyn med, at vores kontrolcentral fortsat lever op til kravene. 

Hvad gør vagten, hvis alarmen er gået i min bolig?

Det er ikke vagtens opgave, at fange tyven, det er politiets. Vores vagt foretager både en udvendig og indvendig gennemgang af dit hjem. Vagten konstaterer årsagen til, at alarmen er gået i gang. Meldingen bliver givet videre til kontrolcentralen, som kontakter dig, hvis der bliver konstateret uregelmæssigheder. 

Vagtens sørger for, at dit hjem er trygt at vende hjem til. Derfor bliver politiet tilkaldt, hvis der er sket et indbrud. Eventuelle skader bliver afdækket, og din alarm bliver slået til igen.